Gäste-Buch

Kommentare: 13
  • #13

    Bar und Pubfest, Lenk (Montag, 20 März 2017 14:51)

    Eifach toll isch es gsi! Super Musig vore Band wo me merkt das si Rock`n`roll nid nume hervorragend interpretiere, sondern o Läbe. Es hett riesige Spass gmacht euch 2 Abe zue z lose. U abgseh vor tolle Stimmig wo dir heit a üses Fescht bracht, verstöh mir itz o paar Brocke Aargouerdütsch. Churz gseit, mir hei vo euch nume chönne profitiere.
    Häbits guet u machet witer so.
    We irgend e Veranstalter di Zile liest: D Roadmaster Band macht o dine Aalass zum tolle Rock`n`roll Fescht.
    Danke a euch liebe Giele.
    OK Bar u Pubfest Lenk 2017

  • #12

    Heinz (Mittwoch, 22 Februar 2017 16:34)

    Mit föie üs uf öich.
    OK Bar und Pubfesrival Länk

  • #11

    Mami (Dienstag, 14 Juni 2016 20:01)

    Viel Glück und schöns Wätter am Grümpi Muri. Liebi Grüess Mami und Lisebeth

  • #10

    Barbara Bächli-Meier (Donnerstag, 19 Mai 2016 09:33)

    Herzlichen Dank nochmal für den mega super tollen Abend am So. 15.5.16!:-) Dank Euch wurde Peter's Geb.-Party zu einem ganz speziellen Abend, mit super Stimmung für jung und alt! Ganz toll war auch das Einbeziehen der Jungtalente! :-) Einfach genial! :-)
    Herzliche Grüsse von den Bächlis :-)

  • #9

    Markus (Samstag, 02 April 2016 15:30)

    Besten Dank für den geilen Auftritt in der Waldhütte an Mariannes Geburtstagfest. Top Abend dank Roadmaster!
    Liebe Grüsse und bis bald.
    Markus

  • #8

    Patrick Wohler (Sonntag, 13 September 2015 13:15)

    Hallo zusammen,
    ich bin ein grosser Roadmaster Fan!
    Ich komme immer sehr gerne an eure Konzerte! Ihr macht immer so voll Stimmung und macht immer eine geniale Show! Wenn Ihr Musik macht ist einfach der Hammer und man kann nicht mehr still sitzen bleiben.

    Macht weiter so und ich hoffe dass es Euch noch sehr lange gibt!

    Mit vielen Grüssen vom grossen Fan
    Patrick Wohler

  • #7

    Widmer Hans-Peter (Mittwoch, 15 Juli 2015 14:28)

    Liebi Roadmasters
    Ihr händ zum 50. Geburi vo de Esther Wietlisbach am 4. Juli 2015 im Hotel/Rest. Bahnhof in Fahrwange e Bombe Show botte, e Hammer Musig und eifach e gueti Stimmig i die ganzi Geburtstagsgsellschaft bracht.
    Mached wiiter so, das fäget enorm.
    Herzlichi Grüess us Uschter
    HP und Doris

  • #6

    Pitsch (Dienstag, 30 Juni 2015 17:17)

    Dank Euch habe ich die tollste, lustigste, rockigste, coolste, crazyste, tattoolastigste, rolligste, wildeste, verrückteste Party seit Langem gefeiert !!!

  • #5

    Merri Birchler-Schmutz‎ (Montag, 29 Juni 2015 06:11)


    Liebi Roadmasters, danke viel viel mol, dass ihr gester a eusem Hochziit so geili Musig gmacht händ und für so en tolli Stimmig gsorgt händ - eifach nur de Hammer. Ihr händ dezue bitreit, dass de Tag für eus unvergässlich sii wird.

  • #4

    barbara bächli (Donnerstag, 16 April 2015 15:20)

    absolut de hammer gsie geschter! :-) danke nomol vellmol! :-)

  • #3

    Uschi (Dienstag, 10 März 2015 15:47)

    Hoi Urs
    Wir haben zu danken für den Super Gig mit dem ihr unseren Abend zum Highlight gemacht habt.
    Ihr habt nicht nur uns, sondern auch unsere Gäste vom Hocker gehauen
    Ich hoffe, dass ihr alle wohlbehütet nach Hause gekommen seid. Wir hatten heute Wetter Glück und auf dem Platz sieht es fast so aus, als wäre da nichts gewesen. Alles ist verstaut und in ein paar Monaten geht das Organisieren fürs nächste Jahr bereits wieder los.
    Es freut uns, dass Ihr Euch bei uns auch wohlgefühlt habt. Es würde mich freuen, wenn ich mich mal wieder an Euch wenden darf.
    Ich werde natürlich schauen, dass wir Euch Fotomaterial liefern können. Musst mir einfach noch ein paar Tage Zeit geben ;-)
    Viele Grüsse, auch an Deine Band Kollegen
    Uschi

  • #2

    nathalie werffeli (Samstag, 01 November 2014 21:26)

    Ihr seit super

  • #1

    lory Zimmermann (Sonntag, 03 August 2014 20:33)

    Im Namen der Feuerwehr Zufikon danken wir euch ganz herzlich für den Hammer geilen Abend. Es war soooo coool.